Subject: Teavitus tööde valmimisest, ristumiskoha ehitamise leping 7.1-1/23/12137-1
From: "Ille Lugna - Infrateenused" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>
Cc: "Info - Infrateenused" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 21:48:12 +0300

Tere!

Teavitame, et oleme lõpetanud tööd, mis on seotud ristumiskoha ehitamise
lepinguga 7.1-1/23/12137-1.

Tee nr, nimetus ja km

Riigitee nr 11195 Keila - Keila-Joa km 8,572

Kinnistu katastriüksuse tunnus ja nimetus

29501:007:0201 Keila metskond

Ristumiskoha ehitamise lepingu nr

7.1-1/23/12137-1

Lugupidamisega

Ille Lugna

Koeru Infrateenused OÜ

 <tel:+37253432185> +372 5343 2185

Käesoleva kirja sisu ning sellele lisatud info on konfidentsiaalne ja on
mõeldud kasutamiseks üksnes kirja adressaadile. Juhul kui te olete saanud
kirja eksituse tõttu, palume teil teavitada sellest saatjat ning kustutada
kiri koos võimalike lisadega. Tänan.

The information contained in this letter is confidential and is intended
only for the use of the recipient of the letter. If you are not the
intended recipient, please inform the sender and delete the letter with
the possible attachments. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.